Ben je het diëten ook zat?

Maar wil je nog wel een paar kilo kwijt?

Voel je je regelmatig futloos en niet fit?

Wil je nu eindelijk wel eens ECHT resultaat?

Vasten, oftewel Intermittent Fasting is helemaal hot. Dit is ook niet zo raar, want er zijn veel gezondheidsvoordelen mee te behalen.
Vooral in combinatie met koolhydraatarm eten behaal je goed resultaat.

 AANTAL VOORDELEN VAN INTERMITTENT FASTING

  • Gewichtsverlies  
  • Helpt om makkelijker vet te verbranden
  • Verlaagd kans op hart- en vaatziekten
  • Verlengd de levensduur
  • Verbetert de insuline gevoeligheid
  • Betere bloeddruk
  • Helpt cellen te vernieuwen  
  • Vermindert ontstekingen
  • Draagt bij aan een betere huid
  • Verhoogd het groeihormoon

IK WIL OOK GRAAG DE VOORDELEN VAN INTERMITTENT FASTING ERVAREN,
MAAR IK WEET NIET HOE...

MET HAPPY FASTING IS HET MOGELIJK!

Met het werkboek van Happy Fasting:

  • wordt stap voor stap alles uitgelegd
  • heb je 6 weken lang 'begeleiding'  
  • zijn er 3 weeg/meetmomenten
  • houdt je 6 weken een eetdagboek bij
  • krijg je uitleg over jouw energiebehoefte
  • houd je je dagelijkse dosis voedingsstoffen bij

"Ik had al veel over de voordelen van intermittent fasting gehoord. Ik volg al geruime tijd een koolhydraatarm dieet en stond al een poos stil. Ik mocht het boekje 6 weken testen en ben super enthousiast!
Naast dat ik 3 kilo ben afgevallen heb ik veel meer energie en zit echt lekker in m'n vel.

Door het boekje van Happy Fasting was het goed vol te houden en vond ik het ook heel makkelijk te volgen.

Een echte aanrader voor de beginner!"

Silvia de Boer

"Ik had het boekje Happy Fasting gekregen om te testen want ik behoor tot de eeuwige lijners :-)

Na 6 weken heb ik besloten om van Intermittent Fasting mijn nieuwe levensstijl te maken. Ik voel me hier heel goed bij en heb niet meer het idee dat ik op dieet ben terwijl ik wel afval."

Maaike

Happy Fasting
Aan de slag!

Wil je ook de voordelen van Intermittent Fasting ervaren, maar weet je niet hoe je moet beginnen?
Dan is dit hulp/werkboekje echt geschikt voor je!

Probeer nu 6 weken lang Intermittent Fasting en ervaar de vele voordelen ervan.
In dit boekje word je vanaf het begin tot einde begeleid met vasten op een eenvoudige manier.
Of je het nu helemaal zelf wilt gaan doen of samen met een coach, dit boekje is je houvast.
Misschien wil je alleen een paar kilo kwijt of wordt het je nieuwe levensstijl.
Het is zeker de moeite waard om het 6 weken te proberen.

  • A5 boekje liggend formaat
  • 64 pagina's
  • Uitleg Intermittent Fasting 16/8
  • Lichaamsmeting met uitgebreide uitleg
  • 6 weken eetdagboek
  • Bijhouden van je dagelijkse dosis
  • 3 weegmomenten  
  • Ook ideaal voor coaches, afslankstudio's, pt's etc
Insert Video

Veelgestelde vragen

VRAAG

"Wat is het verschil tussen 'gewoon' lijnen en Intermittent Fasting?"

Intermittent Fasting is geen dieet waarbij je specifieke voedingsproducten neemt of juist uitsluit. Het vertelt je namelijk niet wát je eet, maar wanneer! Binnen dit eetpatroon eet je niet 5 of 6 keer per dag zoals binnen een gebruikelijk voedingspatroon. Bij intermittent vasten wissel je periodes waarbij je vast (dus niet eet) af met eetmomenten. Bij een IF-dieet mag je in de periodes dat je niks eet wel water, koffie of thee drinken. Het gaat erom dat je geen producten neemt die calorieën bevatten.

VRAAG

"Is het voor iedereen geschikt?"

Een intermittent-fasting-dieet is niet voor iedereen geschikt. Wij raden het af bij diabetes type 1 en 2, zwangerschap, ondergewicht, voor mensen jonger dan 18 en mensen die in het verleden een eetstoornis hebben gehad.

VRAAG

"Is het ongezond om niet te ontbijten?"

Nee. Dat ontbijten belangrijk is of de belangrijkste maaltijd van de dag is, is niet waar. We zijn er mee opgegroeid en weten niet beter maar het is zeker niet ongezond.

VRAAG

"Breken mijn spieren af door het vasten?"

Als je minder calorieën binnenkrijgt dan verbrandt, dan zul je afvallen. Dit bepaal je zelf en heeft niet per se te maken met Intermittent Fasting aangezien je binnen de periode dat je mag eten zelf bepaalt wát en hoeveel je eet. Eet je dus minder om af te vallen, dan val je ook altijd een beetje in spiermassa af. Om niet in spiermassa af te nemen tijdens het afvallen is het dus verstandig om voldoende eiwitten te blijven eten.

VRAAG

"Ik heb een afslankstudio en wil mijn cliënten hiermee begeleiden. Kan ik ook meerdere boekjes bestellen voor een gereduceerde prijs?"

Ja, dat kan zeker! Stuur een mail naar info@happyfasting.nl voor meer informatie.